Skip to content

Teamleider Operatie

Nederland, Gelderland, WaardenburgShowroom Waardenburg

Functieomschrijving

Groei jij met ons mee? Als Teamleider Operatie zorg je samen met je teams voor de continue verbetering van de operationele processen en voor maximale klanttevredenheid. Lees meer over deze uitdagende functie in een groeiend bedrijf, die de start kan zijn van jouw verdere persoonlijke ontwikkeling. 

Welkom bij onze groeiende organisatie!

'Tot in de puntjes', 'zeggen wat we doen èn doen wat we zeggen' en 'samen sterker'. Dat zijn de kernwaarden van ons bedrijf. Al meer dan 40 jaar zijn we dé specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels met een leidende rol in de projectenmarkt. Onze showroom in Waardenburg biedt een unieke ervaring waar je als klant binnenstapt in een omgeving die echt inspireert en waarover is nagedacht tot in de kleinste details. 

Samen met een nieuwe eigenaar zetten we in op de groei van medewerkers en bedrijf met behoud van de unieke sterkten en kernwaarden van het team. 





Wat ga jij doen?

Als Teamleider Operatie ben je verantwoordelijk voor het Commercieel Binnendienst team (Tegels & Sanitair) en voor de afdeling Uitvoering (Tegelwerken). Gezamenlijk vormen jullie de schakel tussen Verkoop en Oplevering/Service. 

Je bouwt doelgericht mee aan onze ambitie. Je begrijpt wat dit betekent voor jouw teamleden en bent in staat hen daarin mee te nemen. Je communiceert duidelijk en transparant. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten en help je het team focus te houden. Met jouw open en leergierige houding, coachende vaardigheden en klantgerichtheid bouw je mee aan de volgende fase van het Warenhuys. Je rapporteert direct aan de -ook nieuwe- Algemeen Directeur en hebt de volgende focusgebieden:

  • Als coachend leider motiveren van jouw teams (14 medewerkers) om de verantwoordelijkheid te nemen voor afdelingsresultaten, klanttevredenheid en persoonlijke ontwikkeling.
  • Continu verbeteren van operationele processen door praktische toepassing van Lean principes. 
  • Zorgen voor frequente en efficiënte afstemming met andere afdelingen, leveranciers en partners. 



Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt tenminste een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Commerciële Economie, Bedrijfskunde, Bouwkunde of vergelijkbaar
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een leidinggevende rol
  • Je hebt praktische ervaring met de toepassing van Lean & Agile (als pré)
  • Je bent leergierig, communicatief, organisatorisch sterk en beschikt over een praktische instelling
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar


En dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 13e maand; 
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • lease auto en laptop; 
  • collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • vergoeding van € 18,30 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • mogelijkheid tot flexibel werken; 
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden; 
  • een gedreven team met jaarlijks meerdere leuke personeelsactiviteiten.


Interesse? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Recruiter) via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.


Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.