Service medewerker

Omschrijving

Ben jij oplossingsgericht en vind jij het leuk om klanten tevreden te stellen? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het uitpluizen van een servicevraag en het bieden van een passende oplossing? Wij zoeken een nieuwe collega voor onze Klantenserviceafdeling waar servicemeldingen opgelost worden op het gebied van keukens, badkamers en tegels!


 

Welkom bij ons familiebedrijf!

Nooit stilstaan. Altijd verdergaan. Van Wanrooij is financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in onze mensen, processen, dienstverlening en innovaties om zo voorsprong te verkrijgen en te behouden. De ambitie bij het Van Wanrooij Keuken-, Badkamer- en Tegelwarenhuys is duidelijk. Wij willen het meest innovatieve warenhuys van Nederland zijn. Zowel digitaal als fysiek. 


Jouw uitdaging als Klantenservice Medewerker in onze klantgerichte organisatie 

Vacature Klantenservice Medewerker 32-40 uur in Waardenburg bij Van Wanrooij Waardenburg BV

Als Klantenservice Medewerker ligt de uitdaging in het zorgdragen voor klanttevredenheid:

  • Je ontvangt de servicemelding (m.b.t. keukens, badkamers en tegels) van onze klanten en monteurs.
  • Vervolgens analyseer je de kern van het probleem en zorg je voor een juiste oplossing.
  • Hierbij houdt je altijd zicht op de voortgang van de melding en stuurt bij indien dit nodig is.
  • Je verwerkt alle handelingen correct in ons systeem en als de melding is opgelost neem je contact op met de klant.

Tot je taken behoren verder:

  • Het opstellen van een offerte op basis van de klantbehoefte, bijvoorbeeld een uitbreiding of vervangingsvraag uitwerken voor bestaande klanten.
  • Goede administratieve borging van al je activiteiten in ons systeem.

 

Wij stellen het klantbelang altijd voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten? 

Vacature Klantenservice Medewerker 32-40 uur in Waardenburg bij Van Wanrooij Waardenburg BV

Kennis en ervaring op het gebied van sanitair en/of keukens is een pré (maar we leren je dit ook graag in de praktijk). Klanten zien jou als een prettig aanspreekpunt en iemand die snel de kern van een probleem helder weet te krijgen en pas tevreden is als de klant tevreden is. Collega’s zien jou als een capabele collega bij wie ze kunnen aankloppen voor raad en daad. Je werkt van nature zeer geordend en ziet het belang van een goede administratieve afhandeling. In drukke tijden weet jij goed je prioriteiten te stellen.

Verder vragen we van je:

  • MBO+/HBO -werk en -denkniveau;
  • dat je 32 tot 40 uur per week beschikbaar bent;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • je werkt secuur en hebt oog voor detail.

Vereisten

En wat bieden we jou

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk.
Wij bieden je gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Wat wij jou bieden:
Hierbij kun je denken aan:

  • een gezellig en hecht team;
  • je eigen laptop;
  • een goed inwerkprogramma met diverse trainingen;
  • 40 (!) verlofdagen;
  • leuke personeels- uitjes/borrels;
  • mogelijkheid tot deelname collectieve verzekeringen met korting.

 Interesse? Je bent van harte welkom! 

Voor functie-inhoudelijke informatie en / of om te solliciteren kun je contact opnemen met Marly van Kaathoven (HR Adviseur), via 0418-556648 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd. Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.