Skip to content

Senior Online Marketeer

Nederland, Gelderland, WaardenburgShowroom Waardenburg

Functieomschrijving

Als ervaren Senior Online Marketeer kun je bij ons jouw eigen functie vormgeven en deel uitmaken van een groeiende organisatie door acquisitie en re-branding van het merkenportfolio. Dat wil je toch niet missen?


Welkom bij onze groeiende organisatie

'Tot in de puntjes', 'Recht door zee', 'Aanpakken' en 'Samen sterker'. Dat zijn onze kernwaarden. Al meer dan 40 jaar zijn we dé partner in de woningbouw-projectenmarkt als leverancier van keukens, badkamers en tegels. Oorspronkelijk met alleen een showroom in Waardenburg en sinds dit jaar ook met showrooms in Rotterdam en Amsterdam, als eigenaar van een drietal onderscheidende labels.

Onze organisatie zit in een perfecte fase voor een gedreven online marketing professional. We staan aan de vooravond van verdere groei door acquisitie en een re-branding van het merkenportfolio. De komende periode wordt er hard gewerkt aan een verdere professionalisering van onze marketing organisatie met alle uitdagingen die daarbij horen.


Wat ga jij doen?

Als Online Marketeer bij de Warenhuys Groep ben je eindverantwoordelijk voor de online marketingstrategie van de groep en de daaronder vallende labels. De labels bestaan uit showrooms in Waardenburg, Rotterdam en Amsterdam. De marketing is gericht op consumenten (B2C) en projectontwikkelaars en aannemers (B2B) met het doel om het aantal kwalitatieve afspraken en daarmee de omzet te vergroten.

Jij neemt verantwoordelijkheid voor het verbeteren van de online vindbaarheid en algehele gebruikerservaring van de relevante doelgroepen. De zichtbaarheid vergroot je door organische en betaalde Google en Social campagnes en deels geautomatiseerde mailings (via Activecampaign) uit te voeren. Er is enorm veel data aanwezig, waarmee je goed overweg moet kunnen. Zo kun je data van de website, landingspagina’s en campagnes analyseren en optimalisaties en actualisaties (van de content) doorvoeren. Daarbij voer je -op basis van deze data- gesprekken met de directie en ontplooi je nieuwe initiatieven.


Je bent allereerst verantwoordelijk voor de belangrijke eerste fase van de klantreis: van het eerste touchpoint (bijvoorbeeld op Pinterest, LinkedIn etc…), tot de ervaring op de landingspagina’s en de daar beschikbare content. Ook ben je betrokken bij de volledige klantreis, van online inspiratie tot aftersales.


De toekomstige werkzaamheden liggen niet volledig vast. Het aantrekkelijke daarvan is dat je zeer nauw betrokken zult zijn bij de ontwikkeling van vier nieuwe websites, CRM implementatie en overige digitale tools benodigd voor het goed uitvoeren van je functie.

Jij wordt de enige (online) marketeer van de organisatie. Je zult vanuit deze rol nauw samenwerken met de CEO, collega’s van Sales, en de Office Coördinator. Extern heb je contact met de merken die in de showrooms worden verkocht en met reclamebureaus.

Vereisten

Wie ben jij?

Om deze rol succesvol uit te kunnen voeren ben je zowel communicatief als analytisch sterk. Je hebt oog voor details en bent goed in staat stakeholders en partners mee te nemen. Je gaat efficiënt, georganiseerd en planmatig te werk en komt je afspraken na. Daarnaast herken jij je in het volgende:

  • HBO+ werk-/denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring in online marketing B2C en B2B, waarvan tenminste 2 jaar in een hands-on rol. Ervaring aan agency kant is een grote plus. 
  • Hoog kennisniveau van SEO, SEA, CRO, content productie, MA, web ontwikkeling en data gedreven werken
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar



En dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • laptop en mobiele telefoon;
  • reiskostenvergoeding voor kantoordagen en thuiswerkvergoeding voor thuiswerkdagen; 
  • collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • vergoeding van € 18,30 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • mogelijkheid tot flexibel en hybride (40%) werken;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een gedreven team met jaarlijks meerdere gezellige personeelsactiviteiten.


Interesse? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Recruiter) via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.