Orderverwerker Tegels en Sanitair

Omschrijving

In jouw rol als Orderverwerker Tegels en Sanitair ben je een belangrijke schakel tussen verkoop, klant en leverancier.  Je maakt de klant blij met slimme oplossingen maar ook installateurs en tegelzetters kunnen met hun vragen bij jou terecht, maar dat zijn incidenten, want met jouw voorbereiding blijft er weinig te vragen over. Adviseurs weten jou uiteraard ook te vinden om hen te helpen bij technische vraagstukken.


Welkom bij ons familiebedrijf!

Onze showroom in Waardenburg is een unieke locatie waar je binnenstapt in een omgeving die echt inspireert en waarover is nagedacht tot in de kleinste details. We zorgen voor goede inwerkprogramma’s, de meest moderne tooling, doorlopende coaching en begeleiding. We hechten veel waarde aan persoonlijke betrokkenheid voor elke medewerker; dat hoort bij ons familiebedrijf.



Jouw werkzaamheden

Badkamers hebben slechts zelden geheimen voor je; je gaat er helemaal in op. 

Zo ziet jouw job eruit:

  • Na de verkoop door de adviseur voer jij het volledige bestelproces van de badkamers. Tevens draag je zorg voor de vertaling van de klantorder naar de leverancier en uitvoerende partij. 
  • Je controleert de verkochte badkameropstelling op fouten en oneffenheden. 
  • Je ziet in een oogopslag extra commerciële kansen als die er zijn.
  • Je neemt initiatief om met de klant eventuele onvolkomenheden in de order af te stemmen en zorgt dat technische details gecontroleerd en aangevuld worden. 
  • Je controleert het meetrapport met alle bijbehorende afmetingen en opties. 

Wanneer alles klopt kan de badkamer worden besteld. Je blijft je bestelde badkamer volgen totdat de leveranciers jou een bevestiging terug sturen voor akkoord. Je zorgt er voor dat de badkamer 100% uitgeleverd kan worden bij de klant.

Vereisten

Wie ben jij?

Jij weet hoe een badkamer in elkaar zit en kan aan de hand hiervan een order correct verwerken. Verder vragen wij in deze fulltime functie van je:

  • uitgebreide kennis van tegels en/of badkamers (in een verkoopfunctie, ondersteunende rol of in een praktijkrol);
  • een klantgerichte en commerciële instelling wegens veel contact met diverse partijen;
  • pragmatisch en oplossingsgericht;
  • beschikbaarheid van 40 uur / 5 dagen per week;
  • je bent communicatief vaardig;
  • je hebt minimaal MBO- werk en denkniveau.


    En wat bieden we jou

    Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Wat wij jou bieden:

    • een passend salaris afhankelijk van kennis, ervaring en achtergrond;
    • werktijden in overleg (start tussen 07.00 en 09.00 uur - einde werkdag tussen 15.30 en 17.30 uur);
    • je eigen laptop;
    • reiskostenvergoeding;
    • pensioenregeling met hoge werkgeversbijdrage;
    • hecht en gezellig team;
    • een goed inwerktraject met meeloopdagen en benodigde trainingen;
    • 40 (!) verlofdagen;
    • leuke personeelsuitjes-/borrels;
    • mogelijkheid tot deelname aan collectieve verzekeringen met korting.


    Interesse? Je bent van harte welkom! 

    Voor functie-inhoudelijke informatie en / of om te solliciteren kun je contact opnemen met Marly van Kaathoven (HR Adviseur), via 0418-556648 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’. 


    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd. Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.