Orderverwerker Keukens

Omschrijving

Heb jij kennis van keukens en ben jij de communicatieve schakel tussen de klant, de verkoop en de aannemer? Wil jij je uitdaging halen uit het nauwkeurig en technisch controleren en optimaliseren van een keukenorder?  Ben jij probleemoplossend ingesteld? Dan zoeken wij jou als nieuwe Orderverwerker Keukens!



Welkom bij ons hechte familiebedrijf!

Onze innovatieve showroom in Waardenburg is een unieke locatie waar je binnenstapt in een omgeving die echt inspireert. We bieden je een inwerktraject dat is afgestemd op jouw kennis en ervaring. Daarnaast maak je gebruik van de meest moderne tooling. Je enthousiaste collega’s maken het werk nóg leuker. We hechten veel waarde aan persoonlijke betrokkenheid voor elke medewerker; dat hoort bij ons familiebedrijf.


Jouw werkzaamheden
Als onze nieuwe collega is het jóuw verantwoordelijkheid om de order na de verkoop te verwerken. Je controleert de order op juistheid en technische haalbaarheid. Om de order compleet en juist te verwerken heb je contact met de klanten, adviseurs, de leveranciers en de aannemers. Als de keukenorder 100% in orde is, bestel je deze bij de leveranciers. 

Uitgebreide omschrijving van de job:

  • Je controleert de verkochte opstelling op fouten en oneffenheden. Je ziet in een oogopslag extra commerciële kansen als die er zijn.
  • Je neemt initiatief om met de klant eventuele onvolkomenheden in de order af te stemmen en zorgt dat technische details gecontroleerd en aangevuld worden. 
  • Je controleert het meetrapport met alle bijbehorende afmetingen en opties. 
  • Wanneer alles klopt kan de keuken worden besteld. Je blijft je bestelde keuken volgen totdat de leveranciers jou een bevestiging terug sturen voor akkoord. 
  • Je zorgt ervoor dat de keuken 100% uitgeleverd kan worden bij de klant.


Bij jouw werkzaamheden maak je intensief gebruik van het automatiseringspakket Simar. Van order tot bestelling en van servicemelding tot klantcontact, alles wordt hierin geregistreerd.



Vereisten

Wie ben jij?

Jij weet precies hoe een keuken in elkaar zit en kan aan de hand hiervan een order correct verwerken. Verder vragen wij in deze functie van je:

  • minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in dezelfde branche;
  • een klantgerichte en commerciële instelling wegens veel contact met diverse partijen;
  • pragmatisch en oplossingsgericht;
  • beschikbaarheid van 40 uur / 5 dagen per week;
  • je hebt minimaal MBO- werk en denkniveau.


En wat bieden we jou

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Wat wij jou bieden:

  • een passend salaris afhankelijk van kennis, ervaring en achtergrond;
  • werktijden in overleg (start tussen 07.00 en 09.00 uur - einde werkdag tussen 15.30 en 17.30 uur);
  • je eigen laptop;
  • reiskostenvergoeding;
  • pensioenregeling met hoge werkgeversbijdrage;
  • hecht en gezellig team;
  • een goed inwerktraject met meeloopdagen en benodigde trainingen;
  • 40 (!) verlofdagen;
  • leuke personeelsuitjes-/borrels;
  • mogelijkheid tot deelname aan collectieve verzekeringen met korting.


Interesse? Je bent van harte welkom!

Voor functie-inhoudelijke informatie en / of om te solliciteren kun je contact opnemen met Marly van Kaathoven (HR Adviseur), via 0418-556648 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd. Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.