Skip to content

Medewerker Balie/ Planning Showroom

Nederland, Gelderland, WaardenburgShowroom Waardenburg

Functieomschrijving

Ben jij klantgericht, gastvrij en weet je anderen mee te krijgen in jouw enthousiasme? Houd je wel van een uitdaging en afwisseling in je werk? Dan is onze functie van Medewerker Balie/ Planning Showroom iets voor jou!

 


Welkom bij onze groeiende organisatie!

'Tot in de puntjes', 'Recht door zee', 'Aanpakken en 'Samen sterker'. Dat zijn de cultuurwaarden van ons bedrijf. Al meer dan 40 jaar zijn we dé specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels met een leidende rol in de projectenmarkt. Onze showroom in Waardenburg biedt een unieke ervaring waar je als klant binnenstapt in een omgeving die echt inspireert en waarover is nagedacht tot in de kleinste details.

Samen met een nieuwe eigenaar zetten we in op de groei van medewerkers en bedrijf met behoud van de unieke sterkten en kernwaarden van het team.


Jouw uitdaging in onze organisatie 

Als Medewerker Balie/ Planning Showroom heb je een erg veelzijdige functie. Eigenlijk heb je 2 banen in 1, waardoor je werkweek echt heel afwisselend is. De ene dag ben je het visitekaartje aan de balie en ontvang je klanten in de showroom, de andere dag zit je op kantoor en zorg je voor volle agenda's van de 30 Verkoopadviseurs. Je doet dit samen met je team van 5 enthousiaste collega's, waarbij iedereen rouleert in deze werkzaamheden. Concreet richt jij je op het volgende: 

  • gastvrij ontvangen van klanten aan de balie en verwijzen naar de juiste Verkoopadviseur; 
  • klanten zonder afspraak enthousiast wegwijs maken in de showroom en later inplannen van een afspraak;
  • accuraat verzorgen van administratieve taken, zoals het invoeren van klantgegevens en verwerken van post;  
  • het telefonisch benaderen van potentiële klanten met als doel een afspraak inplannen;  
  • afspraakbevestigingen verzorgen en het correct verwerken van alle handelingen in het systeem; 
  • optimaal agendabeheer van de Verkoopadviseurs. 

Vereisten


Wat zijn jouw kwaliteiten?

Jij weet klanten een warm welkom te geven en ze mee te nemen in jouw enthousiasme. Je kunt bezwaren wegnemen en overtuigend communiceren. Ook werk je nauwkeurig om de administratie kloppend te houden. Verder herken jij je in het volgende:

  • MBO4 werk- en denkniveau met tenminste 1 jaar werkervaring in een functie met klantcontact binnen een commerciële setting; 
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar waarvan 1 zaterdag per maand (zon- en feestdagen vrij); 
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (woord en geschrift) plus tenminste een basiskennis van de Engelse taal. 



En wat bieden we jou

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • vergoeding van € 18,30 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een gedreven team met jaarlijks meerdere leuke personeelsactiviteiten.


Laat van je horen!

Voor informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton. We hopen je snel te ontmoeten!

 

Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures. Heb je hier bezwaar tegen, laat het dan even weten. 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar