Skip to content

Klant Support Specialist

Nederland, Gelderland, WaardenburgBackoffice Waardenburg

Functieomschrijving

Ben jij oplossingsgericht en haal jij voldoening uit verwachtingen overtreffen? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het uitpluizen van een servicevraag, het bieden van een passende oplossing en daarmee het leveren van een geweldige klant ervaring? Wij zoeken ter uitbreiding een nieuwe collega voor onze afdeling Klant Support (Service). Iets voor jou?




Welkom bij onze groeiende organisatie!

'Tot in de puntjes', 'Recht door zee', 'Aanpakken' en 'Samen sterker'. Dat zijn de kernwaarden van ons bedrijf. Al meer dan 40 jaar zijn we dé specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels met een leidende rol in de projectenmarkt. Onze showroom in Waardenburg biedt een unieke ervaring waar je als klant binnenstapt in een omgeving die echt inspireert en waarover is nagedacht tot in de kleinste details.

Samen met een nieuwe eigenaar zetten we in op de groei van medewerkers en bedrijf met behoud van de unieke sterkten en kernwaarden van het team.


Jouw uitdaging in onze organisatie 

Voor ons is service onderscheidend kunnen zijn op het gebied van de klantbeleving. We zijn erg gedreven en zetten voor de juiste impact graag die stap extra. We geloven in innovatie en zetten ons daarom in voor continue verbetering. We hebben een 'can do' mentaliteit en maken slim gebruik van onze kennis, ervaring en middelen. 

Jouw uitdaging ligt bij het iedere dag verzorgen van een geweldige klantervaring en daarvoor doe je het volgende:

  • Je ontvangt de servicemelding (m.b.t. keukens, badkamers en tegels) via telefoon en e-mail van onze klanten en monteurs;
  • Je analyseert de servicevraag, komt tot de kern van het probleem en zorgt voor een juiste oplossing;
  • Je informeert klanten over de mogelijkheden en zorgt voor concrete afspraken;
  • Je houdt altijd zicht op de voortgang van de melding en stuurt bij als dat nodig is;
  • Je verwerkt alle handelingen correct in het systeem;
  • Je stelt op basis van de klantbehoefte offertes op. Bijvoorbeeld een uitbreiding of vervangingsvraag uitwerken voor bestaande klanten;
  • Je kijkt voortdurend kritisch naar hoe processen slimmer kunnen en neemt initiatief en actie om te blijven verbeteren.

Je kan op termijn doorgroeien naar een senior rol waar je de complexere servicevragen behandelt, nieuwe collega's coacht en nog meer bezig bent met procesoptimalisatie. 

Vereisten

Wat zijn jouw kwaliteiten?

Jij bent pas tevreden als de klant tevreden is. Met jouw positieve houding en flinke dosis inlevingsvermogen zorg je voor een glimlach bij de klant. Je bent in staat snel vertrouwen te wekken en tot de kern van een probleem te komen. Snel schakelen en technisch inzicht is jou niet vreemd. Ook werk je van nature zeer geordend, hebt geen moeite met het stellen van prioriteiten en ziet het belang van een goede administratieve afhandeling. 

Daarnaast ben je een echte teamplayer, wil je graag jouw kennis delen en heb je de overtuiging dat we als team samen meer kunnen bereiken. 
Verder vragen we van je:

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring met lean en/ of procesverbetering is een plus;
  • 32-40 uur beschikbaarheid per week (werktijden zijn van 07.45 uur tot 16.30 uur en 1x per week van 8.45 uur tot 17.30 uur);
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Collega Dennis vertelt je graag over zijn functie. Lees hier wat volgens hem zijn vak zo leuk maakt!


Dit bieden wij je!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk. Wij bieden je gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Wat wij jou bieden:

  • jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris afhankelijk van kennis, ervaring en achtergrond 
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • reiskostenvergoeding op basis van €0,19 per kilometer;
  • collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • vergoeding van € 18,30 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • mogelijkheid tot 40% thuiswerken;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • fijn werkrooster: gewoon van maandag tot en met vrijdag tussen 7.45 en 17.30 uur;
  • een écht goed inwerkprogramma (lees hier alles over het traject), met diverse trainingen;
  • je eigen laptop;
  • hecht en gezellig team met jaarlijks meerdere gezellige activiteiten.


Laat van je horen!

Voor informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel via 06-20738163. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via onderstaande sollicitatiebutton.


Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.