Assistent Controller (40 uur)

Omschrijving

Je bent bezig met operationele zaken, rapportagewerkzaamheden maar ook zeker met procesoptimalisatie. Van die combinatie word jij blij! Wil jij werken binnen een stabiel, groeiend familiebedrijf? En houd jij wel van een geintje op zijn tijd? Lees dan vooral verder!


Jouw uitdaging

Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en voortgang van de dagelijkse financiële administratie van ons familiebedrijf. Dit doe je in nauwe samenwerking met de Controller en jouw collega’s. Verder:

  • Verzorg je de belastingaangiftes en de maandafsluiting - in samenwerking met je collega’s.
  • Houd je je bezig met operationele werkzaamheden als het ondersteunen bij boeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen en het kasboek.
  • Ben je mede verantwoordelijk voor een soepel verloop van het opstellen van de jaarrekening en het begeleiden van de accountantscontrole, jij bent dan ook samen met de Controller het eerste aanspreekpunt voor onze accountants (onze Controller is de eindverantwoordelijke).
  • Ben je bezig met het doorvoeren en borgen van verbeteringen voor de operationele processen en procedures op de afdeling.
  • Je stemt rekening courant af met collega’s van andere BV’s.
  • Neem je deel aan grotere projecten zoals de implementatie van een nieuw administratiepakket.

Wij werken momenteel met Simar en Komas (huidige administratiepakketten), eVerbinding (programma voor het inlezen van facturen), Qliksense (dashboard en analyse) en iController (debiteurenbeheer).


Vereisten

Wie ben jij?

Je hebt geen moeite met schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je bent gestructureerd en kan goed met deadlines omgaan. Daarnaast ben je communicatief goed onderlegd, verder vragen we van je:

  • Minimaal MBA- of HBO-niveau.
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen Finance bij voorkeur in een rol als Assistent Controller of vergelijkbaar.
  • Excel kent geen geheimen voor jou.
  • Je bent besluitvaardig en resultaatgericht met focus op de klant.
  • Je hebt een initiatiefrijke instelling en bent een enthousiaste aanjager voor de afdeling.
  • Beschikbaar voor 40 uur per week.


Dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in je werk.

Wij bieden je gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Wat wij jou bieden:

  • een gezellig en hecht team;
  • je eigen laptop;
  • een goed inwerkprogramma met diverse trainingen indien gewenst;
    • Benieuwd naar hoe wij ons inwerktraject vormgeven? Lees dan hier verder!
  • 40 (!) verlofdagen;
  • leuke personeels- uitjes/borrels;
  • mogelijkheid tot deelname collectieve verzekeringen met korting.


Welkom bij ons familiebedrijf!

Nooit stilstaan. Altijd verdergaan. Van Wanrooij is financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in onze mensen en processen. De ambitie bij ons Warenhuys is duidelijk: we willen het meest innovatieve warenhuys van Nederland zijn. Zowel digitaal als fysiek.


Jouw team

Het team waarin jij komt te werken bestaat uit 3 administrateurs en de Controller. De vacature is ontstaan omdat onze collega Assistent Controller met pensioen gaat, jij zult hem dan ook op termijn gaan vervangen na een inwerkperiode!


Laat van je horen!

Voor functie-inhoudelijke informatie en/of om te solliciteren kun je contact opnemen met Willeke Donkersloot (Controller), via 0418556608. Je kunt natuurlijk ook direct reageren via onderstaande knop.

Assessment kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure

20 juli 2020