Skip to content

Applicatiebeheerder

RemoteWaardenburg, Gelderland, NederlandBackoffice Waardenburg

Functieomschrijving

Groei met ons mee! Als resultaatgerichte Applicatiebeheerder kun je veel impact maken met het verder professionaliseren van ons applicatielandschap met alle uitdagingen die hierbij horen. Dat wil je toch niet missen?



Welkom bij onze groeiende organisatie

'Tot in de puntjes', 'Recht door zee', 'Aanpakken' en 'Samen sterker'. Dat zijn onze kernwaarden. Al meer dan 40 jaar zijn we dé partner in de woningbouw-projectenmarkt als leverancier van keukens, badkamers en tegels. Oorspronkelijk met alleen een showroom in Waardenburg en sinds 2022 ook met showrooms in Rotterdam en Amsterdam, als eigenaar van een drietal onderscheidende labels.


Wat ga jij doen?

Als Applicatiebeheerder werk je voor de groep met de daaronder vallende labels. Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO en fungeert als contactpersoon richting applicatieleveranciers en de externe ICT dienstverlener die verantwoordelijk is voor het beheer van infrastructuur en de werkplekken. In deze rol zorg je ervoor dat de kritische applicaties blijven functioneren door het oplossen van incidenten, maar voer je daarnaast ook structurele verbeteringen door. Je hebt de volgende focusgebieden:

  • Applicatiebeheer van software binnen onze organisatie (huidige applicaties: Simar, Komas, InnoPlus, Qliksense, Power BI en Office); 
  • Adviseren over de inrichting en het gebruik van de applicaties binnen de organisatie; 
  • Organiseren en geven van trainingen met betrekking tot nieuwe applicaties binnen de organisatie;
  • Zorgen voor technische ondersteuning van nieuw te implementeren applicaties en business intelligence tool; 
  • Implementeren van nieuwe functionaliteiten binnen de organisatie; 
  • Coördineren van (externe) helpdesk binnen de organisatie;
  • Zorgdragen voor beveiliging en rechtenstructuur binnen de applicaties;
  • Integreren van applicaties van de overgenomen partijen.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante afgeronde opleiding op tenminste MBO niveau. HBO is een plus. 
  • Je hebt tenminste 2 jaar relevante ervaring als Applicatiebeheerder of in een soortgelijke functie. 
  • Je hebt ervaring met verschillende systemen en bij voorkeur ook met BI-tools.
  • Je werkt gestructureerd, bent resultaatgericht en zoekt samenwerking om doelstellingen te behalen. 
  • Je nieuwsgierig, communicatief vaardig en houdt van aanpakken. 
  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar.



En dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We groeien samen! We investeren graag in jou en faciliteren je zo goed mogelijk in de uitvoering van je werk en jouw ontwikkeling. Wij bieden je daarnaast ook nog eens gewoon écht goede arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao. Denk hierbij aan:

  • jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 43 (!) verlofdagen (25 vakantiedagen, 15 roostervrijedagen en 3 kortverzuimdagen);
  • reiskostenvergoeding op basis van €0,19 per kilometer voor kantoordagen en thuiswerkvergoeding van €2,15 per thuiswerkdag;
  • collectiviteitskorting op (zorg)verzekeringen;
  • vergoeding van €18,76 bruto per maand op je aanvullende zorgverzekering;
  • mogelijkheid tot flexibel en hybride (tot 40% thuis) werken;
  • zeer goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage;
  • persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • een gedreven team met jaarlijks meerdere leuke personeelsactiviteiten.


Nieuwsgierig? Laat van je horen!

Voor meer informatie kun je bellen of appen naar Linda van Zoggel (Corporate Recruiter) via 06-20738163. We ontvangen je graag voor een rondleiding in onze showroom waarbij je alvast wat sfeer kan proeven, maar je kunt natuurlijk ook direct reageren via de sollicitatiebutton.