Adviseur / Verkoper Sanitair (parttime 32 uur)

Omschrijving

Wil jij jouw ontwerptalent inzetten om droombadkamers naar wens te creëren? Dat kan bij ons als parttime Adviseur / Verkoper Sanitair. Een hecht team, zelfstandig werken en 32 (!) verlofdagen: bij ons zit je goed! Ook mag je een goed salaris én een interessante provisieregeling verwachten.


Welkom bij ons hechte familiebedrijf!

Onze innovatieve showroom in Waardenburg is uniek. Je stapt binnen in een werkomgeving die echt inspireert. Zien is geloven: kom gerust eens kijken! Je collega’s maken het werk nóg leuker; je wordt verwelkomd door een team met enthousiaste adviseurs. Zie jij jezelf hier al werken?



Jouw uitdaging

Als adviseur weet jij als geen ander een optimale klantbeleving te creëren. Zo ziet jouw functie eruit:

  • Klanten die een nieuwbouwwoning hebben gekocht, hebben een afspraak met jou om hun droombadkamer samen te stellen.
  • Jij laat ze onze prachtige showroom zien en geeft advies over de (technische) mogelijkheden.
  • Vanuit de basisconfiguratie maak je een digitaal 3D-ontwerp, afgestemd op de wensen van de klant.
  • Je zorgt voor een kwalitatief sterke administratieve afhandeling van de gesloten verkoop.
  • Je hoeft niet stil te zitten: de afspraken worden door de backoffice voor jou gemaakt. Daardoor is de kans op je provisie dus bijzonder groot!
  • Gedurende het verkooptraject ben je de contactpersoon van jouw klanten of aannemers.

Vereisten

Wie ben jij?

Onze klanten zien jou als een zelfstandige en verantwoordelijke adviseur die denkt in mogelijkheden. Jij:

  • hebt minimaal 3 jaar commerciële/salesgerichte werkervaring in het vakgebied van sanitair of tegels;
  • werkt secuur en hebt oog voor detail;
  • weet in drukke tijden goed je prioriteiten te stellen;
  • bent sowieso op woensdag, donderdag de hele dag + avond, vrijdag én zaterdag beschikbaar. Op zondag is onze showroom gesloten, dus dan ben je standaard lekker vrij;
  • hebt ervaring met het digitaal opstellen van offertes en orders (middels Simar-software) zou goed van pas komen.

Dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een professionele werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. Jij kunt bij ons rekenen op:

  • een passend salaris afhankelijk van kennis, ervaring en achtergrond tussen de 28K en 34K op jaarbasis op basis van 32 uur en een netto-onkostenvergoeding van €70,- per maand;
  • een laagdrempelige bonus/provisieregeling waarmee je jouw maandsalaris fors kunt verhogen. Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over!
  • 32 (!) verlofdagen op basis van 32 uur;
  • je eigen laptop;
  • training, leveranciers- en beursbezoeken om je kennis up-to-date te houden;
  • een hecht en gezellig team van adviseurs;
  • een fijn werkrooster, namelijk geen koopavond in het weekend (ook niet op vrijdag) en iedere zondag vrij.

Iets voor jou?

Voor informatie kun je onze P&O-adviseur Marly bellen via 0418-556648. Natuurlijk kun je ook meteen solliciteren via: