Adviseur / verkoper Sanitair (iedere zondag vrij)

Omschrijving


Word jij blij van het adviseren van klanten? Ben jij het commerciële talent dat toe is aan meer zelfstandigheid binnen een professionele showroom? Dat kan bij ons als Adviseur / Verkoper Sanitair. Je werkt met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals 40 (!) verlofdagen en iedere zondag vrij!


Welkom bij ons hechte familiebedrijf!

Onze innovatieve showroom in Waardenburg is uniek. Je stapt binnen in een werkomgeving die echt inspireert. Zien is geloven: kom gerust eens kijken! Je collega’s maken het werk nóg leuker; je wordt verwelkomd door een hecht team met adviseurs die net zo gedreven zijn als jij. Zie jij jezelf hier al werken?



Jouw uitdaging

Als ervaren adviseur weet jij als geen ander een optimale klantbeleving te creëren. Zo ziet jouw functie eruit:

  • Klanten die een nieuwbouwwoning hebben gekocht, hebben een afspraak met jou om hun droombadkamer samen te stellen.
  • Jij laat ze de showroom zien en geeft advies over de (technische) mogelijkheden.
  • Vanuit de basisconfiguratie maak je een digitaal 3D-ontwerp, afgestemd op de wensen van de klant.
  • Je zorgt voor een kwalitatief sterke administratieve afhandeling van de gesloten verkoop.
  • Gedurende het verkooptraject ben je de contactpersoon van jouw klanten of aannemers.
  • Je hoeft niet stil te zitten: de afspraken worden door de backoffice voor jou gemaakt. Daardoor is de kans op je provisie dus bijzonder groot!
  • Uiteindelijk ben jij ook díe ervaren adviseur die onze nieuwe junior adviseurs alle kneepjes van het vak leert.

Vereisten

Wie ben jij?

Onze klanten zien jou als een zelfstandige en verantwoordelijke adviseur die denkt in mogelijkheden. Jij:

  • hebt minimaal 5 jaar commerciële/salesgerichte werkervaring in het vakgebied van sanitair/badkamers en/of tegels;
  • werkt secuur en hebt oog voor detail;
  • weet in drukke tijden goed je prioriteiten te stellen;
  • bent op donderdagavond en zaterdag beschikbaar. Op zondag is onze showroom gesloten, dus dan ben je standaard lekker vrij;
  • hebt ervaring met het digitaal opstellen van offertes en orders (middels Simar-software) zou goed van pas komen.


Dit bieden we jou!

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een professionele werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. Bij ons kun je rekenen op:

  • een passend salaris afhankelijk van kennis, ervaring en achtergrond tussen de 35K en 45K op jaarbasis en een netto-onkostenvergoeding van €70,- per maand;
  • een laagdrempelige bonus/provisieregeling waarmee je jouw maandsalaris fors kunt verhogen. Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over!
  • 40 (!) verlofdagen;
  • een fijn werkrooster, namelijk geen koopavond in het weekend (ook niet op vrijdag) en iedere zondag vrij.
  • je eigen laptop;
  • een hecht en gezellig team van adviseurs;
  • training, leveranciers- en beursbezoeken om je kennis up-to-date te houden.

Iets voor jou?

Voor informatie kun je onze P&O-adviseur Marly bellen via 0418-556648. Natuurlijk kun je ook meteen solliciteren via onderstaande solliciteerknop.