Service medewerker

Omschrijving

In jouw rol als Servicemedewerker analyseer je de kern van de servicemeldingen na het monteren van de keuken of badkamer. Hierbij is het jouw verantwoordelijkheid dat er een adequate oplossing geregeld wordt. In jouw rol analyseer je de kern van de servicemeldingen waarbij het jouw verantwoordelijkheid is dat er een adequate oplossing geregeld wordt. Daarom verwachten wij dat ook jij actief meebouwt aan een beter functionerende afdeling Service. 


 

Welkom bij ons familiebedrijf!

Nooit stilstaan. Altijd verdergaan. Van Wanrooij is financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in onze mensen, processen, dienstverlening en innovaties om zo voorsprong te verkrijgen en te behouden. De ambitie bij het Van Wanrooij Keuken-, Badkamer- en Tegelwarenhuys is duidelijk. Wij willen het meest innovatieve warenhuys van Nederland zijn. Zowel digitaal als fysiek. 


Jouw uitdaging als Service Medewerker in onze klantgerichte organisatie 

Als service medewerker ligt je primaire uitdaging in het zorgdragen voor klanttevredenheid. Iedere klant, hoe klein of groot de servicemelding ook was, moet bij het laatste contact het gevoel hebben dat hij/zij uitermate correct en klantgericht geholpen is. 

In deze rol ontvang jij meldingen van klanten en monteurs, analyseer je de kern van het probleem en zorg je  –  onder jouw regie en verantwoordelijkheid  –  voor een adequate oplossing. Hierbij bewaak jij actief de voortgang en stuur je waar nodig bij. Wanneer een servicemelding is opgelost, sluit je deze af in ons systeem en neem je persoonlijk contact op met de (tevreden) klant. 

Tot je taken behoren verder: 

  • het opstellen van een offerte op basis van de klantbehoefte, bijvoorbeeld een uitbreiding of vervangingsvraag uitwerken voor bestaande klanten.
  • goede administratieve borging van al je activiteiten in ons softwarepakket; 
  • het oppakken van vragen, opmerkingen of servicemeldingen van jouw klanten of aannemers.


 

Wij stellen het klantbelang altijd voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten? 

Kennis en ervaring op het gebied van sanitair en/of keukens is een pré. Klanten zien jou als een prettig aanspreekpunt en iemand die snel de kern van een probleem helder weet te krijgen en pas tevreden is als de klant tevreden is. Collega’s zien jou als een capabele collega bij wie ze kunnen aankloppen voor raad en daad. Je werkt van nature zeer geordend en ziet het belang van een goede administratieve afhandeling. In drukke tijden weet jij goed je prioriteiten te stellen. Daarnaast ben je collegiaal ingesteld en werk je graag in een hecht team.
Verder vragen we van je:

  • MBO+/HBO -werk en -denkniveau; 
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • het vermogen om ons systeem je eigen te maken.

Vereisten

We vragen veel, maar bieden je meer! 

Van Wanrooij is financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in onze mensen, processen, dienstverlening en innovaties om zo voorsprong te verkrijgen en te behouden. We bieden je bij aanvang een zeer goed maandsalaris afhankelijk van je kennis en ervaring. Naast de mogelijkheid op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao.    

Hierbij kun je denken aan:  

  • 8% vakantiegeld 
  • 40 verlofdagen 
  • pensioenregeling met 68% werkgeversbijdrage 
  • laptop 
  • mogelijkheid tot deelname collectieve ziektekostenverzekering

 Interesse? Je bent van harte welkom! 

Voor functie-inhoudelijke informatie en / of om te solliciteren kun je contact opnemen met Marly van Kaathoven (HR Adviseur), via 0418-556648 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd. Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.