Service Coördinator keukens en sanitair

Omschrijving

Jij wilt als klantgerichte service coördinator in een organisatie werken waar service en klantgerichtheid écht voorop staan. Een organisatie waar een servicemelding, hoe vervelend ook, gezien wordt als een kans om toegevoegde waarde te kunnen laten zien. We zien, en er is, altijd ruimte voor verbetering. Daarom verwachten wij dat ook jij actief meebouwt aan een beter functionerende afdeling Service. Dat je werkt – zoals collega’s van de afdeling Service zeggen ;-) – in het leukste team van Van Wanrooij en je dagen vol afwisseling en uitdaging zitten, maakt voor jou de baan alleen maar leuker. Wij: een collegiale rots in de branding voor ons fijne team. Jij: een baan waarmee je kunt bouwen aan het leveren van nog betere service, elke dag weer!

 

Welkom bij ons familiebedrijf!
Nooit stilstaan. Altijd verdergaan. Dat is een van onze kernkwaliteiten. Na bijna 50 jaar actief te zijn op de nieuwbouwmarkt, durven we van onszelf te beweren: Van Wanrooij is een succesvol full-service familiebedrijf dat jaarlijks veel woningen, keukens en badkamers realiseert en goed scoort op diverse ranglijsten. Al 40 jaar zijn wij dé specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels. Door onze jarenlange ervaring en uitstekende reputatie mogen wij toonaangevende keurmerken en certificaten voeren. Voor ons een stukje erkenning, voor de klanten de zekerheid dat ze met een gerenommeerd bedrijf zakendoen. Onze showroom in Waardenburg is een unieke locatie waar je als klant binnenstapt in een omgeving die echt inspireert en waarover is nagedacht tot in de kleinste details. Zo biedt Van Wanrooij Warenhuys als eerste in Nederland haar klanten de mogelijkheid om virtueel door hun nieuwe keuken en badkamer te lopen. Voor onze 90 medewerkers in Waardenburg is het een werkomgeving waar je in staat wordt gesteld om het beste in jezelf naar boven te halen. We zorgen voor goede inwerkprogramma’s, de meest moderne tooling, doorlopende coaching en begeleiding. We hechten veel waarde aan persoonlijke gastvrijheid voor elke klant. Dat is de persoonlijke betrokkenheid die hoort bij ons familiebedrijf. Samen met klanten droomkeukens of -badkamers realiseren: na 40 jaar genieten we nog elke dag van dat vooruitzicht.

 

Jouw uitdaging als Service Coördinator in onze klantgerichte organisatie 

Als service coördinator ligt je primaire uitdaging in het zorg dragen voor klanttevredenheid. Iedere klant, hoe klein of groot de servicemelding ook was, moet bij het laatste contact het gevoel hebben dat hij/zij uitermate correct en klantgericht geholpen is. Dat is ook precies het grote onderscheid dat Van Wanrooij wil maken: klanttevredenheid staat bij ons familiebedrijf, en dus ook bij jou, altijd voorop. In de rol van service coördinator ontvang jij meldingen van klanten en monteurs, analyseer je de kern van het probleem en zorg je  –  onder jouw regie en verantwoordelijkheid  –  voor een adequate oplossing. Hierbij bewaak jij actief de voortgang en stuur je waar nodig bij. Wanneer een servicemelding is opgelost, sluit je deze af in ons systeem en neem je persoonlijk contact op met de (tevreden) klant. Daarnaast ontvang je ook aanvragen van bestaande klanten voor uitbreidingen en vervangingsvragen. Op basis van de klantbehoefte stel je een offerte samen, leg je deze aan hen voor en bij akkoord organiseer je de perfecte montage of aflevering. Tot je taken als service coördinator behoren verder: - goede administratieve borging van al je activiteiten in ons softwarepakket; - het oppakken van vragen, opmerkingen of servicemeldingen) van jouw klanten of aannemers.

 

Wij stellen het klantbelang altijd voorop. Wat zijn jouw kwaliteiten? 

Allereerst kennis en ervaring op het gebied van sanitair en/of keukens. Klanten zien jou als een prettig aanspreekpunt en iemand die snel de kern van een probleem helder weet te krijgen en pas tevreden is als de klant tevreden is. Collega’s zien jou als een capabele collega bij wie ze kunnen aankloppen voor raad en daad. Je werkt van nature zeer geordend en ziet het belang van een goede administratieve afhandeling. In drukke tijden weet jij goed je prioriteiten te stellen. Daarnaast ben je collegiaal ingesteld en werk je graag in een hecht team.

Verder vragen we van je als service coördinator:
- mbo+ -werk en -denkniveau;
- een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- affiniteit met softwarepakketten (wij werken met Simar).

Vereisten

We vragen veel, maar bieden je meer! 

Het allerbelangrijkste: je gaat werken in een werkomgeving waar jij in staat wordt gesteld het beste uit jezelf te halen. We vragen commitment, maar we bieden jou dat ook: samen gaan wij voor steeds beter. Nooit stilstaan. Altijd verdergaan. Van Wanrooij is financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in onze mensen, processen, dienstverlening en innovaties om zo voorsprong te verkrijgen en te behouden. Wij zorgen ervoor dat jij je uitdaging kunt vinden en, zeer essentieel, kan blijven vinden. We bieden je bij aanvang een zeer goed maandsalaris afhankelijk van je kennis en ervaring. Naast de mogelijkheid op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden conform de bouw-cao.    

Hierbij kun je denken aan:  

  • 8% vakantiegeld 
  • 40 verlofdagen 
  • pensioenregeling met 68% werkgeversbijdrage 
  • laptop 
  • mogelijkheid tot deelname collectieve ziektekostenverzekering

 


Interesse? Je bent van harte welkom! 

Voor functie-inhoudelijke informatie en / of om te solliciteren kun je contact opnemen met Jorg Pouw (P&O-Adviseur), via 0418-556682 of reageer direct via onderstaande ‘solliciteerknop’. 

 

Van Wanrooij hanteert bij de sollicitatieprocedure een screeningsbeleid. Dit houdt in dat we graag je originele diploma's en een identiteitsbewijs te zien krijgen. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd. Vanwege de groei van ons bedrijf houden wij gegevens van kandidaten in portefeuille om te berichten over toekomstige vacatures; laat het ons even weten als je hier bezwaar tegen hebt.